Viestinnän palvelumuotoilun parhaat opit
Viestinnän palvelumuotoilun parhaat opit
Viestintä on merkittävä osa asiakas- ja työntekijäkokemusta. Palvelumuotoilun avulla voimme kehittää viestintää, joka kiinnostaa ja vaikuttaa tunteisiin sekä muuttaa asenteita ja käyttäytymistä.
Miten asiakaskokemusta on kehitetty käytännössä viestinnän palvelumuotoilun avulla? Miten palvelumuotoilu on auttanut muuttamaan organisaatioiden sisäisiä toimintatapoja ja kulttuuria?
Palvelumuotoilijat Elina Piskonen ja Niina Mäki pohtivat huhtikuussa 2021 muun muassa seuraavia asioita:
- Missä tilanteissa kannattaa soveltaa palvelumuotoilua?
- Mitkä asiat olisi hyvä muistaa projektin eri vaiheissa?
- Mitä olemme oppineet eri projekteista?
Keskustelun juonsi osakkaamme Salla Syrman.
Kaipaatko apua viestinnän palvelumuotoiluun? Jutellaan lisää!
Tapahtuman tiedot
Aika: 1. toukokuuta 2021