Yrityspäättäjien viestintäbarometri
Mikä on viestinnän tila ja strateginen asema suomalaisyrityksissä? Mitkä ihmilliset viestintä- ja vuorovaikutustaidot ovat tärkeitä nopeasti muuttuvassa työelämässä? Selvitimme yhdessä tutkimustoimisto Vastakaiun kanssa.
Miten tehdä viestinnästä kilpailuetu? Kysyimme eturivin yrityksiltä
Yrityspäättäjien viestintäbarometri tarjoaa pohdittavaa sinulle, joka haluat parantaa johdon viestintätaitoja. Sinulle, jolle brändin kehittäminen viestinnällä on avainasia. Sinulle, joka mietit, miten kehittää organisaatiosi ihmisten viestintä- ja vuorovaikutusosaamista strategisesti. Barometriimme vastasi 120 yrityspäättäjää, valtaosa johtoryhmän jäseniä yrityksistä, joiden liikevaihto on vähintään 100 miljoonaa euroa.
Kiinnostavaa aineistoa kertyi paljon, ja kokosimme ne kahdeksi kokonaisuudeksi. Täältä pääset tuloksiin ja näkemyksiin käsiksi:
- Lataa raportin 2. osa: Tulevaisuuden viestintä- ja vuorovaikutustaidot
- Lataa raportin 1. osa: Viestinnän strateginen rooli yrityksissä
Jos haluat nähdä tarkempia tutkimustuloksia ja kysyä neuvoja oman organisaatiosi tilanteeseen, ota toki yhteyttä! Mielellämme tulemme kertomaan tutkimuksesta enemmän.
Lataa raportin 2. osa: Tulevaisuuden viestintä- ja vuorovaikutustaidot
Lataa raportin 1. osa: Viestinnän strateginen rooli yrityksissä
Miten organisaatiosi voisi tehdä viestinnästä ja viestintäosaamisesta entistäkin vahvemman kilpailuedun? Miten brändi voisi siirtyä suunnitelmista teoiksi? Miten ”johtaminen on viestintää” voisi olla muuta kuin korulause? Yrityspäättäjien viestintäbarometrin ensimmäisestä osasta löydät ideoita ja inspiraatiota tutkimustulosten rinnalta.
Haluatko kysyä barometristä jotakin? Ota yhteyttä!
Viestintätoimisto Kaiku
Kaija Pohjala
kaija.pohjala@kaiku.fi
0400 502 183
Tutkimustoimisto Vastakaiku
Katariina Tenhunen
katariina.tenhunen@vastakaiku.fi
050 413 2392